Wójt Gminy Ruda-Huta informuje, że w związku ze zmianą ustawy o ochronie przyrody zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 25 czerwca 2015 r. o zmianie ustawy o samorządzie gminnym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2015r. poz. 1045) zmieniony zostaje wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa lub krzewu. Osoby chcące uzyskać zezwolenie na wycinkę drzew i/lub krzewów zobowiązane są do składania wniosku na aktualnych drukach. Wnioski można pobrać w Referacie Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Urzędu Gminy Ruda-Huta oraz na stronie internetowej:
Wniosek o wydanie zezwolenia na wycinkę drzewa lub krzewu
Zgodnie z wprowadzonymi zmianami zezwolenie na wycinkę drzew i krzewów nie jest wymagane w sytuacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Ruda-Huta w celu otrzymywanie newslettera.
zdalna Szkoła i zdalna Szkoła+
Zakup i montaż pomp ciepła szansą zwiększenia wykorzystania energii przyjaznej środowisku
w Gminie Ruda-Huta
Platforma internetowa o odnawialnych źródłach energii w gm. Ruda-Huta
Opracowanie projektu rozbudowy kanalizacji sanitarnej w gminie Ruda-Huta
Tożsamość kulturowa lokalnych społeczności pogranicza ukraińsko-polskiego
Od 2023 roku podatki należy wpłacać na indywidualne rachunki podane w decyzjach wymiarowych.
Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi nr konta: 23 8192 0002 2002 0020 0035 0017 (w tytule należy wpisać nazwę opłaty, imię i nazwisko osoby, która złożyła deklarację oraz adres nieruchomości)
Opłaty skarbowe nr konta: 59 8192 0002 2001 0020 0035 0001