18 czerwca 2014 roku odbyła się sesja Rady Gminy Ruda-Huta, na której radni po wysłuchaniu sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2013 rok złożonego przez Wójta Kazimierza Smala oraz Skarbnika Małgorzatę Głuch, jednogłośnie udzielili absolutorium Wójtowi Gminy z tytułu wykonania budżetu.
Podjęto między innymi uchwały: w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości w związku z tworzeniem nowych inwestycji, w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego działającego na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Radni wysłuchali także sprawozdań z działalności Gminnego Ośrodka Kultury, Ośrodka Pomocy Społecznej i Biblioteki Publicznej w Rudzie-Hucie. Kierownik Ośrodka Zdrowia w Rudzie-Hucie Lesław Moniak przedstawił informacje dotyczące opieki zdrowotnej i profilaktyki prowadzonej na terenie gminy w 2013 roku.
Kierując się bezpieczeństwem mieszkańców radni zgłosili interpelacje dotyczące: wykoszenia poboczy przy drogach powiatowych, odkrzaczenia i oświetlenia przejazdów kolejowych.
Przedstawicielka Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Biura Powiatowego w Chełmie Beata Jóźwik, przedstawiła założenia projektu Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Ruda-Huta w celu otrzymywanie newslettera.
zdalna Szkoła i zdalna Szkoła+
Zakup i montaż pomp ciepła szansą zwiększenia wykorzystania energii przyjaznej środowisku
w Gminie Ruda-Huta
Platforma internetowa o odnawialnych źródłach energii w gm. Ruda-Huta
Opracowanie projektu rozbudowy kanalizacji sanitarnej w gminie Ruda-Huta
Tożsamość kulturowa lokalnych społeczności pogranicza ukraińsko-polskiego
Od 2023 roku podatki należy wpłacać na indywidualne rachunki podane w decyzjach wymiarowych.
Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi nr konta: 23 8192 0002 2002 0020 0035 0017 (w tytule należy wpisać nazwę opłaty, imię i nazwisko osoby, która złożyła deklarację oraz adres nieruchomości)
Opłaty skarbowe nr konta: 59 8192 0002 2001 0020 0035 0001