Zapraszamy do składania wniosków w Lokalnej Grupie Działania „Poleska Dolina Bugu” o przyznanie pomocy w formie premii na podjęcie działalności gospodarczej - Poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
I. ZAKRES TEMATYCZNY NABORU, LIMITY ŚRODKÓW, FORMA WSPARCIA:
zakres tematyczny naboru: tworzenie nowych przedsiębiorstw
limit środków w naborze: 1 760 000,00 zł
kwota dofinansowania na jedną operację: 80 000,00 zł
forma wsparcia: premia (ryczałt)
II. TERMIN NABORU: 20.02.2017r. – 06.03.2017 r.
III. MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKÓW:
Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie „Poleska Dolina Bugu”, Okuninka XIII-1, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie,
od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00
IV. TRYB SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wniosek o przyznanie pomocy w ramach naboru składany jest bezpośrednio do LGD, tj. osobiście albo przez pełnomocnika albo przez osobę upoważnioną w terminie 20.02.2017 r. – 06.03.2017 r. do Biura LGD Okuninka XIII-1, 22-200 Włodawa (budynek Schroniska Młodzieżowego „Krokodyl”)
Komplet dokumentów aplikacyjnych (kompletny wniosek) składa się z:
a) dwóch oryginalnych egzemplarzy wniosku w wersji papierowej wraz z załącznikami,
b) jednego egzemplarza wniosku w wersji elektronicznej,
c) oświadczenia o spełnianiu lokalnych kryteriów wyboru wraz z ewentualnymi załącznikami – oryginał w wersji papierowej na formularzu LGD,
d) oświadczenia o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych - oryginał w wersji papierowej na formularzu LGD,
- dokumenty należy złożyć w sposób uniemożliwiający ich samoistną dekompletację (np. w skoroszycie). Wniosek wraz z załącznikami powinien być wypełniony elektronicznie, w języku polskim, wydrukowany i podpisany przez osoby uprawnione.
V. INFORMACJA O MIEJSCU UDOSTĘPNIENIA FORMULARZY:
Formularze dokumentów aplikacyjnych (wniosku, umowy) są udostępnione:
a) na stronie internetowej LGD: www.dolina-bugu.pl w menu górnym „DLA WNIOSKODAWCÓW”/OGŁOSZENIA O NABORACH
b) na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego http://prow.lubelskie.pl/dla-wnioskujacych/wzory-dokumentow
c) na stronie internetowej Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa http://www.arimr.gov.pl/dla-beneficjenta/wnioski/prow-2014-2020
d) w siedzibie Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie „Poleska Dolina Bugu”, Okuninka XIII-1, 22-200 Włodawa.
VI. WARUNKI PRZYZNANIA PREMII NA PODJECIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Premia na podjęcie działalności gospodarczej dostępna jest wyłącznie dla osób z grup defaworyzowanych wskazanych w LSR Stowarzyszenia „Poleska Dolina Bugu” zamieszkałych na obszarze gmin objętych LSR, tj.: Włodawa (wiejska i miejska), Wola Uhruska, Hańsk, Ruda-Huta, Hanna, Wyryki i Stary Brus:
Pozostałe warunki przyznania dofinansowania, kryteria oceny operacji, procedura oceny i wyboru operacji do dofinansowania oraz formularze dokumentów aplikacyjnych są opublikowane na stronie internetowej LGD www.dolina-bugu.pl w menu górnym DLA WNIOSKODAWCÓW/ OGŁOSZENIA O NABORACH oraz są dostępne w siedzibie LGD w Okunince. (Link: http://www.dolina-bugu.pl/dla-wnioskodawcow/ogloszenia-o-naborach/ )
Uwaga! Przewidziano dodatkowe punkty za udział wnioskodawcy w szkoleniu!
Osoby należące do grup defaworyzowanych wskazanych powyżej zapraszamy na szkolenie dotyczące zasad ubiegania się o premię na podjęcie działalności gospodarczej:
termin: 10.02.2017 r. , godz. 10:00-13:00
miejsce: sala konferencyjna Urzędu Miejskiego we Włodawie, Al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa
Szkolenie jest bezpłatne, dojazd we własnym zakresie.
Osoby, które uczestniczyły w szkoleniach organizowanych przez LGD „Poleska Dolina Bugu” w okresie IX-X 2016 r. będą miały uznane punkty za udział w szkoleniach LGD w najbliższym naborze wniosków na podjęcie działalności gospodarczej.
W razie pytań związanych z naborem zachęcamy do kontaktu z Biurem LGD
Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie „Poleska Dolina Bugu”
Okuninka XIII-1, 22-200 Włodawa
www.dolina-bugu.pl, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., kom. 732-821-113
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Ruda-Huta w celu otrzymywanie newslettera.
zdalna Szkoła i zdalna Szkoła+
Zakup i montaż pomp ciepła szansą zwiększenia wykorzystania energii przyjaznej środowisku
w Gminie Ruda-Huta
Platforma internetowa o odnawialnych źródłach energii w gm. Ruda-Huta
Opracowanie projektu rozbudowy kanalizacji sanitarnej w gminie Ruda-Huta
Tożsamość kulturowa lokalnych społeczności pogranicza ukraińsko-polskiego
Od 2023 roku podatki należy wpłacać na indywidualne rachunki podane w decyzjach wymiarowych.
Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi nr konta: 23 8192 0002 2002 0020 0035 0017 (w tytule należy wpisać nazwę opłaty, imię i nazwisko osoby, która złożyła deklarację oraz adres nieruchomości)
Opłaty skarbowe nr konta: 59 8192 0002 2001 0020 0035 0001